Felanmälan - utelåsning

Här nedan finner du uppgifter på var du ska anmäla uppstådda problem.

Brf Tallhöjden förvaltas av Kom Fastighetsförvaltning AB och OP Administration AB. Föreningen har även i sin förvaltning andra aktörer enligt nedan.

Vid uppkomna fel eller skador på gemensam egendom skall du som boende först kontakta resp förvaltare. Förvaltarna kontaktar i sin tur styrelsen om de behöver ha mer ingående upplysningar. Brådskande jourfall, akuta fel (t ex vattenläcka, stopp i avlopp) eller där det finns risk för följdskador anmäler du direkt enligt telefon-nummer nedan.

Under kontorstid – fastigheten till KOMFast.

Telefon: 023-71 13 10 mellan kl 08.00 – 16.00 eller på deras hemsida www.komfast.com

Akuta fel efter kontorstid

Telefon: 0243-79 28 14

Personal från Seuritas svarar och rycker ut vid behov. OBS! akuta ärenden får inte anmälas via hemsidan.

Utelåsning

Debiteras på plats med 500 kr och utförs av Securitas som är kopplade till journumret.

OP Administration

Kontaktas om avgifter på lägenheten, p-platser, förråd

Telefon: 0247-79 69 60 eller epost info@opad.se

Parkering (kölista)

Ställa dig i kö, hyra extra p-plats eller uppsägning. Kontakta styrelsen genom ett meddelande i föreningens brevlåda eller via epost tallhojdebrf@gmail.com .

Motorvärmare

Fel som uppstått på motorvärmare, kontakta KOMfast, 023-71 13 10 eller www.komfast.com

TV/bredband

Tele2 är leverantör av TV/bredband. Anmälan görs till 90 222 eller deras hemsida www.tele2.se

Hobbyrummet

Ammälan och felanmälan görs till styrelsen genom ett meddelande i föreningens brevlåda eller via epost till tallhojdenbrf@gmail.com

Extra förråd att hyra (kölista)

Ammälan och felanmälan görs till styrelsen genom ett meddelande i föreningens brevlåda eller via epost till tallhojdenbrf@gmail.com