Felanmälan - utelåsning
Här nedan finner du uppgifter på var du ska anmäla uppstådda problem.
Brf Tallhöjden förvaltas av Kom Fastighetsförvaltning AB och OP Administration AB. Föreningen har även i sin förvaltning andra aktörer enligt nedan.
Vid uppkomna fel eller skador på gemensam egendom skall du som boende först kontakta resp förvaltare. Förvaltarna kontaktar i sin tur styrelsen om de behöver ha mer ingående upplysningar. Brådskande jourfall, akuta fel (t ex vattenläcka, stopp i avlopp) eller där det finns risk för följdskador anmäler du direkt enligt telefon-nummer nedan.
Under kontorstid – fastigheten till KOMFast.
Telefon: 023-71 13 10 mellan kl 08.00 – 16.00 eller på deras hemsida www.komfast.com
Akuta fel efter kontorstid
Telefon: 0243-79 28 14
Personal från Seuritas svarar och rycker ut vid behov. OBS! akuta ärenden får inte anmälas via hemsidan.
Utelåsning
Debiteras på plats med 500 kr och utförs av Securitas som är kopplade till journumret.
OP Administration
Kontaktas om avgifter på lägenheten, p-platser, förråd
Telefon: 0247-79 69 60 eller epost info@opad.se
Parkering (kölista)
Ställa dig i kö, hyra extra p-plats eller uppsägning. Kontakta styrelsen genom ett meddelande i föreningens brevlåda eller via epost tallhojdebrf@gmail.com .
Motorvärmare
Fel som uppstått på motorvärmare, kontakta KOMfast, 023-71 13 10 eller www.komfast.com
TV/bredband
Tele2 är leverantör av TV/bredband. Anmälan görs till 90 222 eller deras hemsida www.tele2.se
Hobbyrummet
Ammälan och felanmälan görs till styrelsen genom ett meddelande i föreningens brevlåda eller via epost till tallhojdenbrf@gmail.com
Extra förråd att hyra (kölista)
Ammälan och felanmälan görs till styrelsen genom ett meddelande i föreningens brevlåda eller via epost till tallhojdenbrf@gmail.com