Gästlägenhet

Gästlägenheten finns på Humlevägen 16.

Bokning av gästrummet sker på bokningslista utanför föreningens kontor.

Gästlägenheten får hyras max två (2) veckor. Förlängning kan ske om ingen annan bokning inkommit. I lägenheten finns det 2+2 sovplatser. Lakan, handdukar och tvål för du ta med.

Gästrummet är även utrustad med dusch, kaffebryggare, vattenkokare, kylskåp, muggar, hårblås, locktång, TV samt klockradio.

Kostnaden är 100 kronor per dygn, 150 kronor fredag-söndag. Bokning för göras längst två veckor. Ankomst vid 14.00 och utcheckning senast kl 11.00 påföljande dag.

Nyckel till lägenheten hämtas i föreningens brevlåda, Verkstadsvägen 6 A, till höger innanför porten. Nyckeln kan hämtas efter kl 13.00 första dagen. Nytckeln placeras i ett kuvert med bokarens namn samt uppgifter om betalning av gästlägenheten.

Återlämning av nyckeln sker i samma brevlåda.

Lämna lägenheten städad enligt städinstruktion som finns i lägenheten.

Husdjur får inte medtagas i lägenheten.